بازی Monster Hunter جدیدی برای پلتفرم موبایل معرفی شد


شایان ترمیمی 18 آبان 1401 2 دقیقه مطالعه
بازی Monster Hunter جدیدی برای پلتفرم موبایل معرفی شد

بازی Monster Hunter موبایل، توسط کپکام و با همکاری TiMi Studio Group در حال توسعه است و به زودی برای پلتفرم موبایل منتشر می‌شود.


در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شد که کپکام (Capcom) با همکاری TiMi Studio Group در حال توسعه یک نسخه از مانستر هانتر (Monster Hunter) برای موبایل است.  گروه استودیوهای TiMi سابقه توسعه عناوین مشهور Pokemon Unite، Call of Duty: Mobile و Honor of Kings: World را در کارنامه دارد.

این خبر طی بیانیه ای اعلام شد که توضیح می دهد بازی جدید، تجربه جدیدی از این مجموعه برای دستگاه‌های تلفن همراه ارائه می‌کند. هدف از این پروژه به عنوان اولین همکاری بین دو شرکت، ترکیب تجربیات و نقاط قوت هر دو طرف خواهد بود تا مانستر هانتر به پلتفرم های بیشتری ورود پیدا کند.

متأسفانه هنوز هیچ بازه‌ی انتشاری برای این اثر ذکر نشده است. بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا بازیکنان موبایل بتوانند آن را تجربه کنند.

کپکام که روزهای شلوغی را با مجموعه رزیدنت ایول می گذراند، این روزها سومین به‌روزرسانی رایگان Monster Hunter Rise را برای دارندگان Sunbreak منتشر خواهد کرد. هنوز هیولاهای جدید این بروزرسان فاش نشده اند.

به‌روزرسانی‌های بیشتری برای Monster Hunter Rise: Sunbreak در سال 2023 وجود خواهد داشت، بنابراین برای جزئیات بیشتر در ماه‌های آینده، همراه جیجوگیم بمانید.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*