فاینال فانتزی 16 به مدت شش ماه، انحصاری PS5 خواهد بود


شایان ترمیمی 16 آبان 1401 3 دقیقه مطالعه
فاینال فانتزی 16 به مدت شش ماه، انحصاری PS5 خواهد بود

فاینال فانتزی 16 که پیش از این به عنوان یکی از عناوین انحصاری PS5 معرفی شده بود، پس از 6 ماه بر روی پی سی هم عرضه خواهد شد.


تا پیش از این از فاینال فانتزی 16 (Final Fantasy 16) به عنوان انحصاری PS5 یاد میشد. اما همه ما تقریبا می دانستیم که این عنوان پس از مدتی بر روی رایانه های شخصی هم عرضه می شود. موضوع فقط زمان این اتفاق بود که ظاهرا مشخص شده است.

سونی رسماً اعلام کرد که Final Fantasy XVI پس از 6 ماه برای کاربران پی سی هم در دسترس خواهد بود. اتفاقی که برای نسخه ریمیک فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy 7 Remake) هم رخ داده بود. یکی از تحلیلگران صنعت بازی هم مدتی قبل مدعی این اتفاق شده بود. وی حتی عنوان کرد که این بازی پس از گذشت 12 ماه به کنسول های ایکس باکس راه پیدا خواهد کرد.

آخرین تریلر بازی Final Fantasy 16 که ماه گذشته منتشر شد، گیم پلی نبردهای عظیم Eikon و همچنین جزئیات جدیدی از داستان بازی را نشان می داد. جدید اعلام شد که ساخت فاینال فانتری 16 به پایان رسیده است. این بازی در حال حاضر مراحل اشکال زدایی را سپری می کند. هیروشی تاکای کارگردان این بازی، اخیرا اعلام کرده بود که نسخه در حال ساخت محتویات جانبی زیادی خواهد داشت. حال و در جدیدترین اظهار نظر وی، مطلع شدیم که مدت زمان گیم پلی این اثر بین 35 تا 40 ساعت است.

هیروشی تاکای همچنین وعده محتوای اختیاری فراوان را در طول داستان داد. وی کل مدت زمان گیم پلی که بازی ارائه می کند، نزدیک به 70 ساعت عنوان کرده است. وجود امکان بازی مجدد (+New Game) و همچنین درجه سختی بالاتر از دیگر مواردیست که تجربه مجدد بازی را لذت بخش تر می کند.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*