مبارزه با باس Fengxi در گیم پلی جدید Wo Long: Fallen Dynasty


حامد کفشگیری 16 آبان 1401 مدت 8 دقیقه

گیم پلی جدید بازی Wo Long: Fallen Dynasty ، مبارزه‌ای نفس گیر با باس Fengxi  را به نمایش می گذارد.

گیم پلی Wo Long: Fallen Dynasty

بازی Wo Long: Fallen Dynasty جدیدترین ساخته استودیو خوش سابقه تیم نینجا (Team Ninja) به شما می رود. این استودیو که بیشتر به خاطر سری بازی Nioh شناخته می شود، بازی های سولزلایک خوش ساخت و البته با سبک خود را می سازند. اخیراً وب سایت گیم اسپات، ویدیویی 8 دقیقه ای از مبارزه با باس درون این بازی به نام Fengxi منتشر کرده که فوق العاده جذاب است. در این ویدیو شاهد مبارزه به سبک آشنای بازی های تیم نینجا با دشمنان مختلف هستیم که یکی از آنها را جوجه تیغی با سرعتی تشکیل می دهد. در ادامه می توانید تریلر گیم پلی جدید Wo Long: Fallen Dynasty را تماشا کنید:

در این بازی بازیکنان می توانند آزادانه جادوهای Wizardry را با عناصر مختلف تجهیز کنند. شما می توانید سلاح تان را با Lightning مسحور کنید. سپس با جادو Fire آسیب بیشتری وارد کنید. نکته برجسته در ویدیو‌ی مبارزه با باس Fengxi، نحوه مبارزه این موجود است که با الهام از حرکات طبیعی این حیوان طراحی شده است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر شود. این اثر در روز انتشار بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار خواهد گرفت. همچنین بازی Wo Long: Fallen Dynasty به مانند دیگر آثار تیم نینجا، از روند داستانی خطی بهره خواهد برد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*