حرکات جادویی پارکور در تریلر جدید Forspoken


شایان ترمیمی 7 آبان 1401 مدت 4 دقیقه

تریلر جدید بازی Forspoken شامل گشت و گذار در دنیای زیبای این اثر بوسیله حرکات جادویی پارکور را به نمایش می گذارد.

تریلر جدید Forspoken

اسکوئر اینکس (Square Enix) سازنده بازی Forspoken تریلر جدیدی از این اثر منتشر کرده است. این تریلر به طور کامل بر نحوه حرکت در جهان زیبای Athia ، با استفاده از توانایی‌های جادویی “فری (Frey)” شخصیت بازی تمرکز دارد. با استفاده مناسب از استقامت سنج می‌توانید در هوا بپرید، بر روی اسکیت‌بردی جادویی سوار شوید و با خیال راحت به سمت زمین بچرخید. در ادامه می توانید این تریلر زیبا را تماشا کنید:

بازی شما را با قابلیت Flow آشنا می کند. این قابلیت، سرعت دویدن شما را افزایش خواهد داد. مهارت Rush قابلیت دیگری است که در هنگام Flow ایجاد شده و با طور ناگهانی سرعت شما را بیشتر می کند. در این حین، میزان استقامت یا Stamina شما هم بازیابی خواهد شد.

قابلیت Shimmy از زمین به عنوان سکوی پرش استفاده کرده و شما را به جلو پرتاب می کند. شما می توانید به مرور زمان با تکمیل چالش ها، تمام این مهارت ها را ارتقاء دهید. Float و Glide به فری اجازه می دهد تا با خیال راحت و بدون خراش بر روی زمین فرود آید و سپس با یک وسیله حمل و نقل جادویی شما را سریعتر به مکان ها برساند. همه این توانایی‌ها را می‌توان در مبارزه نیز به کار برد.

پیش از این و در مراسم گیمزکام 2022 تریلر 10 دقیقه ای Forspoken منتشر شده بود که به نمایش محیط بازی، مبارزات، نحوه تعامل با شخصیت های غیرقابل بازی می پرداخت.

بازی فوراسپوکن (Forspoken) در تاریخ 4 بهمن 1401 (24 ژانویه 2023) برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Pushsquare

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*