فروش سری Nioh در سراسر جهان از 7 میلیون نسخه فراتر رفت


حامد کفشگیری 5 آبان 1401 2 دقیقه مطالعه
فروش سری Nioh در سراسر جهان از 7 میلیون نسخه فراتر رفت

سری Nioh، فرنچایز اکشن سولزلایک استودیو‌ی تیم نینجا، هم اکنون در سراسر جهان بیش از 7 میلیون نسخه فروش داشته است.


عناوین سولزلایک فراوانی هرساله به جمع آثار اقتباسی از مجموعه دارک سولز اضافه می شوند. سری بازی‌های Nioh از استودیو‌ی تیم نینجا Team Ninja یکی بازی های خوش ساختی است که در میان آثار سولزلایک می درخشد. در حالی که تنها 2 نسخه شامل بازی اول در سال 2017 و بازی Nioh 2 در مارس 2020 از این مجموعه منتشر شده، اما آمار فروش آن باورنکرنی‌ست.


تیم نینجا، این اتفاق را با پستی در توییتر جشن گرفت:

فروش سری Nioh  اکنون از 7 میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرده است!

می‌خواهیم در این لحظه‌ از تمام کسانی که در طول سال‌ها از انتشار نسخه اول در سال 2017 گرفته تاکنون، از ما حمایت کردند، تشکر کنیم.

امیدواریم که مشتاقانه منتظر پروژه های آینده استودیو تیم نینجا باشید!

یکی از پروژه های آینده این استودیو، بازی Wo Long: Fallen Dynasty است که 25 اسفند امسال منتشر می شود. اثری که دارای گیم‌پلی‌ مشابه Nioh بوده و در دوران سه پادشاهی چین جریان دارد. اما اثر دیگر موردبحث بازی انحصاری Rise of the Ronin برای کنسول PS5 خواهد بود که قرار است سال بعد منتشر شود. تیم نینجا فرمول موفقیت آمیز خود را ترک نخواهد کرد. این استودیو جدیدا در اظهار نظری اعلام کرده بود که همچنان به ساخت بازی های تک نفره و خطی ادامه خواهد دارد.

اگر مالک پلی استیشن هستید و هنوز Nioh 2 را بازی نکرده اید، خوش شانس هستید! این بازی به عنوان یکی از آثار رایگان پلی استیشن پلاس در ماه نوامبر 2022 قرار خواهد داشت.

منبع: Eurogamer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*