هیدئو کوجیما مدعی شد که یکی از بازی های آینده وی “همانند یک رسانه جدید” است


حامد کفشگیری 4 آبان 1401 3 دقیقه مطالعه
هیدئو کوجیما مدعی شد که یکی از بازی های آینده وی “همانند یک رسانه جدید” است

هیدئو کوجیما، کارگردان مشهور بازی متفاوت دث استرندیگ مدعی شد که یکی از بازی های در حال ساخت وی همانند یک رسانه جدید است.


هیدئو کوجیما در صنعت بازی به کارگردانی خاص با دیدی فراتر از زمان خود مشهور است. وجود کات سین و داستان بسیار جدی در سری متال گیر، ساخت دمو بسیار ترسناک P.T و پس از آن عرضه بازی متفاوت و خاص دث استرندینگ Death Stranding گواه حرف ما است. به تازگی این کارگردان معروف ادعای جالبی مطرح کرده که جذاب به نظر می رسد.

این کارگردان در مصاحبه ای جدید با گاردین، به طور خلاصه در مورد یکی از پروژه های آینده خود صحبت کرد. کوجیما در مورد یکی از بازی های آینده خود گفت:

این بازی تقریباً مانند یک رسانه جدید است. اگر ساخت این بازی موفقیت‌آمیز باشد، اوضاع را تغییر خواهد داد. نه فقط تغییر در صنعت بازی، بلکه در صنعت سینما نیز تغییراتی ایجاد خواهد کرد.

برای درک منظور کوجیما از کلمه “رسانه” باید رسانه هایی نظیر تلویزیون، رادیو، کتاب و …  را تصور کرد! تصوری که بازی آینده کوجیما را به اثری فوق جاه طلبانه تبدیل می کند. این طراح در ادامه اضافه کرد که چالش بزرگ در راه ساخت این بازی، ایجاد زیرساخت است.

شما می‌توانید آزمایش‌های موفقی در این خصوص داشته باشید. اما بین یک آزمایش و مکانی که در آن بخشی از استفاده روزمره می‌شود، فاصله زیادی وجود دارد.

بازی مورد بحث احتمالا «Overdose» است، یکی از دو بازی که در حال حاضر در استودیو کوجیما پروداکشنز در حال توسعه است. دومین بازی هم به احتمال زیاد Death Stranding 2 است که اخیرا مشخص شد ال فانینگ در اثر جدید کوجیما نقش آفرینی خواهد کرد.

کوجیما در نمایشگاه بازی های Xbox & Bethesda در ماه ژوئن ظاهر شد تا اعلام کند که با استودیوی بازی سازی Xbox همکاری می کند تا بازی ای بسازد که مدت ها منتظر ساخت آن بود. اما قبلاً به دلیل محدودیت های فنی قادر به انجام آن نبوده است.

منبع: VGC

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*