ظاهرا توسعه بازی Sonic Frontiers به پایان رسیده است


شایان ترمیمی 1 آبان 1401 2 دقیقه مطالعه
ظاهرا توسعه بازی Sonic Frontiers به پایان رسیده است

بازی Sonic Frontiers به انتشار خود نزدیک می شود و علیرغم عدم اعلام رسمی سگا، کارگردان این اثر در توییتی به پایان یافتن مراحل ساخت این بازی اشاره کرده است.


نزدیک به 20 روز تا زمان انتشار رسمی بازی Sonic Frontiers فاصله داریم. ولی هنوز خبر رسمی در مورد به پایان رسیدن مراحل ساخت این اثر منتشر نشده است. این بازی که یکی از عناوین مورد انتظار بازیکنان قدیمی محسوب می شود، بعد از انتشار گیم پلی رسمی در ابتدای تابستان، بازخورد هایی منفی دریافت کرد. علاقه مندان به گیم پلی بیش از حد قدیمی و خالی بودن دنیای بازی گله داشتند.

اما در جدید ترین اخبار بازی، کارگردان Sonic Frontiers در توییتی اعلام کرد که مراحل ساخت بازی به پایان رسیده است. البته پیام وی کمی احساسی و نشاندهنده عدم رضایت تیم سازنده از محصول نهایی است.

ما نتوانستیم تمام بازخوردهای شما طرفداران را در بازی اعمال کنیم، اما مطمئن باشید که تمام تلاش خودمان را در بازه منتهی به انتشار انجام دادیم. گرچه احساس آرامش داریم، اما این برایمان کمی ناراحت کننده ست، زیرا نزدیک به پنج سال مشغول به انجام این پروژه بودیم.

ظاهرا منظور وی از آرامش، به پایان رسیدن پروژه بعد از مدت زمان زیاد است. همچنین ناراحتی وی مسلماً بابت عدم رضایت از محصول نهایی می باشد که باید در بازه تعیین شده منتشر شود. سگا هنوز به پایان رسیدن مراحل ساخت این اثر اشاره ای نکرده که این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد. بدین ترتیب باید انتظار یک بازی کاملا معمولی دیگر از این فرنچایز قدیمی را داشت. اثری که در روز اول یک آپدیت برای رفع نواقص در یافت می کند. همچنین طبق اعلام رسمی، بسته های الحاقی رایگانی برای آن در نظر گرفته شده که به مرور منتشر خواهند شد.

بازی سونیک فرانتیرز در 17 آبان برای کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*