یک میلیون بازیکن همزمان در ماه گذشته، بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کرده اند


شایان ترمیمی 28 مهر 1401 2 دقیقه مطالعه
یک میلیون بازیکن همزمان در ماه گذشته، بازی Cyberpunk 2077 را تجربه کرده اند

طبق اعلام رسمی استودیو سی دی پراجکت رد، بازی Cyberpunk 2077 در تمامی روزهای یک ماه گذشته میزبان بیش از یک میلیون بازیکن همزمان بوده است.


مدت زیادیست که بازی Cyberpunk 2077 از عملکرد بد و آمار ضعیف فاصله گرفته و اصطلاحاً احیا شده است. در هفته‌ های اخیر عملکرد بسیار خوب، این بازی در زمینه‌ جذب بازیکن همچنان ادامه داشته و ظاهرا رکوردی جالب برای این بازی به ثبت رسیده است. تعداد بازیکنان همزمان روزانه این بازی در یک ماه گذشته به زیر یک میلیون نفر نرسیده که موفقیت بسیار بزرگیست. این اتفاق به احتمال زیاد بدلیل پخش انیمه‌ Cyberpunk: Edgerunners (سایبرپانک: اج‌رانرز) شبکه نتفلیکس است.

استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt RED) در توییتی، این تعداد بازیکن و حمایت از بازی Cyberpunk 2077 را جشن گرفت. ظاهرا روز به روز به تعداد بازیکن هایی که این اثر را تجربه می کنند، اضافه می شود و گیمرهای مختلف، اتفاقات و کوتاهی های اولیه این استودیو در مورد سایبرپانک 2077 را بخشیده اند.

انتظار می رود که این روند در سال آینده و با انتشار بسته‌ الحاقی Phantom Liberty همچنان ادامه داشته باشد. مدتی قبل اعلام شد که بازی Cyberpunk 2077 تا پایان ماه سپتامبر بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت. چندی پیش از نسخه بعدی مجموعه سایبرپانک هم رونمایی شد که توسط یک تیم جدید در مقر تازه تأسیس سی دی پراجکت رد در آمریکای شمالی مراحل توسعه را طی خواهد کرد.

منبع: TheGamer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*