سیستم مورد نیاز بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 2 اعلام شد


حامد کفشگیری 27 مهر 1401 2 دقیقه مطالعه
سیستم مورد نیاز بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 2 اعلام شد

سیستم مورد نیاز بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 2 یکی از ابهامات طرفداران این مجموعه بود که رسماً اعلام شد.


اکتیویژن و استودیو اینفینیتی وارد بالاخره از سیستم موردنیاز بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 رونمایی کردند که همانند نسخه های قبلی شاهد بهینه سازی بسیارخوبی برای این عنوان هستیم.

فرنچایز کال آف دیوتی از همین زمان آغاز به کار و اولین نسخه، به بهینه سازی بسیار خوب و طیف وسیع سیستم های پشتیبانی کننده معروف بود. اتفاقی که یکبار دیگر هم رخ داده و تیم سازنده استودیو اینفینیتی وارد توانسته اند تا جای ممکن این بازی را برای سیستم های ضعیف تر نیز بهینه کنند.

در ادامه می توانید سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Call of Duty: Modern Warfare 2  را مشاهده کنید:

سیستم مورد نیاز بازی کال آف دیوتی Modern Warfare 2

همانطور که مشاهده می کنید در پایین ترین تنظیمات با یک پردازنده i3 نسل 6 ویا i5 نسل 2 می توانید این بازی را اجرا کنید. البته برای تجربه بهترین تنظیمات گرافیکی همچنان باید ابررایانه در اختیار داشته باشید! نکته جالب، میزان فضای ذخیره سازی موردنیاز این بازی است که تنها 72 گیگابایت در زمان عرضه نیاز خواهد داشت.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 6 آبان ۱۴۰۱ برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی عرضه خواهد شد. اگر هنوز موفق به دیدن تریلر نهایی این بازی نشده اید، می توانید از طریق این لینک به تماشای آن بپردازید. نکته آخر اینکه طبق اعلام رسمی اکتیویژن، کاربران پی سی برای تجربه حتی بخش داستانی این بازی نیاز به ثبت شماره تلفن خواهند داشت.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*