اضافه شدن چهار اتومبیل جدید در به‌روزرسانی تازه Gran Turismo 7


شایان ترمیمی 26 مهر 1401 2 دقیقه مطالعه
اضافه شدن چهار اتومبیل جدید در به‌روزرسانی تازه Gran Turismo 7

خبر خوب برای علاقه مندان به بازی اتومبیلرانی Gran Turismo 7 اینکه به زودی 4 خودروی دیگر نیز به این بازی اضافه خواهند شد.


استودیو پولیفونی دیجیتال Polyphony Digital پس از عرضه موفقیت آمیز بازی Gran Turismo 7، به هیچ عنوان بیکار نبوده و هر ماه آپدیت جدیدی برای این بازی عرضه می کند. ماه قبل شاهد انتشار سه بازی جدید در قالب یک آپدیت برای این بازی بودیم. حال قرار است 4 خودروی دیگر نیز به لیست اتومبیل های جذاب این بازی افزوده شوند.

کازونوری یامائوچی، کارگردان و خالق سری بازی های گرن توریسمو، در حساب توییتر خود تصویری از چهار اتومبیل جدید این بازی به اشتراک گذاشت که تاریک بوده و هنوز این خودرو ها به طور کامل مشخص نیست. اما حدس می زنیم که Maserati Merak SS ،Mazda Roadster NB ،NISMO GTR GT3 و Nissan Skyline 2000GT-R در آپدیت آتی به Gran Turismo 7 اضافه می شوند.

Gran Turismo 7

هنوز جزییات دیگری از این آپدیت مشخص نیست و باید برای دانشتن آنها همچنان منتظر بمانیم. بازی Gran Tursimo 7 یکی از نامزدهای بهترین بازی سال در لیست جوایز گلدن جوی استیک اواردز 2022 بود. عنوانی که در ابتدای سال جاری میلادی منتشر شد و توانست تا حد زیادی به وعده ها عمل کرده و انتظارات طرفداران را پاسخ دهد. فرنچایز گرن توریسمو لقب پرفروش ترین سری انحصاری پلی استیشن را یدک می کشد که فیلم سینمایی اقتباسی از این مجموعه هم در دست ساخت قرار دارد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*