رویداد هالووین و فعال سازی قابلیت کراس پلتفرم برای بازی For Honor + ویدیو


شایان ترمیمی 23 مهر 1401 3 دقیقه مطالعه
رویداد هالووین و فعال سازی قابلیت کراس پلتفرم برای بازی For Honor + ویدیو

بازی For Honor از این به بعد میزبان کراس پلی کامل خواهد بود. یوبیسافت ضمن انتشار این خبر، از رویداد هالووین این بازی با انتشار تریلری رونمایی کرد.


نزدیک به 6 سال از زمان انتشار بازی For Honor می گذرد و این بازی هنوز هم محتویات جدیدی دریافت می کند. شرکت یوبیسافت گرچه بخاطر ساخت بازی هایی نظیر Ghost Recon Wildland نکوهش می شود، اما عناوین برجسته ای در دنیای بازی های آنلاین دارد که همچنان به پشتیبانی از آنها ادامه می دهد. یکی از این عناوین For Honor است که به زودی، ششمین رویداد هالووین خود را خواهد داشت. این رویداد با عنوان Web of the Jorogumo از 28 مهر 1401 آغاز شده و تا 19 آبان در دسترس خواهد بود. در ادامه می توانید تریلر مربوط به این رویداد بزرگ را مشاهده کنید:

در کنار رونمایی از این رویداد، یوبیسافت اعلام کرد که کار بر روی آوردن قابلیت چندنفره کراس پلتفرم به For Honor را تکمیل کرده است. بدین ترتیب، بازیکنان تمامی پلتفرم های حاضر، قادر خواهند بود که با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

رویداد Web of the Jorogumo یک حالت بازی چهار نفره PVE (بازیکن در برابر محیط) را به همراه دارد. گیمرها در نقشه جدید بازی که نوعی از بازار شهر است و با هم همکاری کرده تا Meiko را اسکورت کنند. این اقدام به امتیازات آنها خواهد افزود. این رویداد همچنین شامل یک پوسته قهرمان جدید با نام Kensei می شود. در فروشگاه بازی هم مواردی مانند زره و حرکت تمام کننده با مضمون هالووین قرار داده خواهند شد. شانس برنده شدن یک زره جنگی و گزینه های تزیینی بیشتر، موارد دیگری است که در رویداد هالووین بازی For Honor انتظار بازیکنان را می کشد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*