نمایش جزییات فراوان در گیم پلی مفصل از بازسازی بازی Dead Space


حامد کفشگیری 23 مهر 1401 مدت 8 دقیقه

بازسازی بازی Dead Space در راه است و استودیو EA Motive، به‌ مناسبت چهارده سالگی انتشار نسخه اول این مجموعه، گیم پلی مفصلی را منتشر کرد.

بازسازی بازی Dead Space

ساعاتی پیش طی پخش زنده استودیو Motive ، گیم پلی مفصلی از بازسازی Dead Space به نمایش در آمد. در این ویدیو، استودیو موتیو نشان داد که به بازسازی نسخه اول ساخته ویسرال گیمز وفادار بوده است. موردی که در مقایسه گرافیکی بین دو نسخه اصلی و بازسازی Dead Space هم کاملا مشهود بود. اگرچه که بعضی تغییرات کوچک برای مدرن تر شدن آن به بازی اضافه شده اند. بطور مثال، این استودیو مکانیزمی به نام Intensity Director را به بازسازی اضافه می کند. این مکانیزم در بوجود آوردن لحظات از پیش تعیین نشده کاربرد دارد. بدین معنی که نکرومورف ها را به صورت تصادفی در محیط بازی پخش کرده و حس امنیت را از بازیکن می گیرد.

در ادامه می توانید این گیم پلی مفصل و نفس گیر را مشاهده کنید:

تغییر دیگر بوجود آمده به وجود مأموریت های جانبی در بازسازی بازی Dead Space بر می گردد. این اقدام سبب می شود تا علاوه بر جلوگیری از کسل شدن روند بازی، بازیکنان قدیمی را هم به سمت این بازسازی بکشاند. همچنین، کارگردانی و روند بدون کات بازی هم ویژگی جالبی است که در این نسخه شاهد خواهیم بود. این ویژگی را که قبلا در عنوان God of War سال 2018 هم شاهد بودیم، باعث می شود که انتقال بازی بین کات سین و گیم پلی بدون وقفه انجام شده و بازیکن از ابتدا تا انتها، تجربه ای یکدست داشته باشد.

ریمیک Dead Space در تاریخ ۷ بهمن ۱۴۰۱ بر روی پلتفرم های ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*