تعداد بازیکنان Overwatch 2 از مرز 25 میلیون نفر گذشت


شایان ترمیمی 23 مهر 1401 2 دقیقه مطالعه
تعداد بازیکنان Overwatch 2 از مرز 25 میلیون نفر گذشت

در حالی که تنها 10 روز از تاریخ آغاز به کار بازی Overwatch 2 می گذرد، تعداد بازیکنان این اثر از مرز 25 میلیون گذشت.


شوتر آنلاین مورد انتظار کمپانی بلیزارد تاکنون شروعی رویایی برای این سری رقم زده است. این بازی به سرعت به یکی از محبوب ترین آثار آنلاین حال حاضر تبدیل می شود. این بازی که پس از خاموشی سرور های نسخه اول اوورواچ آغاز به کار کرد، در زمان راه اندازی با نیاز به ثبت شماره تلفن، مشکلات زیادی را برای بازیکنانش به همراه داشت. حتی پس از مدتی مشخص شد که کاربران ایکس باکس بوسیله باگی درون بازی، ناخواسته از جریان مسابقه خارج می شوند. اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع تأثیر زیادی بر هجوم بازیکنانش داشته باشد. برعکس، شوتر قهرمان بلیزارد اینترتینمنت شروعی باورنکردنی داشته است.

شرکت بلیزارد اخیراً در توییتر اعلام کرد که Overwatch 2 در عرض تنها 10 روز پس از انتشار، بیش از 25 میلیون بازیکن جمع آوری کرده است. اگرچه با توجه به بزرگ بودن نام این مجموعه و برنامه ریزی برای پشتیبانی طولانی مدت از آن، ممکن است تعداد بازیکنان حال حاضر Overwatch 2 برای برخی شگفت انگیز نباشد. اما باز هم این میزان کاربر یک شروع خیره کننده محسوب می شود. البته باید خاطر نشان کرد که برخلاف نسخه قبلی، بازی Overwatch2 کاملا رایگان است.

Overwatch 2 بر روی تمامی پلتفرم های حال حاضر، یعنی ایکس باکس وان، ایکس باکسی سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. این اثر در زمان انتشار توانست از منتقدین سراسر جهان، تمجیدهای فراوانی دریافت کند. در وب سایت امتیازات متاکریتیک، نمره 80 در جلوی نام این بازی ثبت شده است.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*