سازنده بازی A Plague Tale: Requiem از طرفداران می خواهد که از اسپول داستان آن خودداری کنند


شایان ترمیمی 21 مهر 1401 3 دقیقه مطالعه
سازنده بازی A Plague Tale: Requiem از طرفداران می خواهد که از اسپول داستان آن خودداری کنند

کم کم به زمان عرضه بازی A Plague Tale: Requiem نزدیک می شویم. استودیو Asobo در پیامی، از طرفداران درخواست کرد تا از اسپویل داستان بازی خودداری کنند.


استودیو Asobo به عنوان سازنده بازی A Plague Tale: Requiem در توییتی با انتشار یک بیانیه، از طرفداران درخواست کرد که ضمن نگه داشتن احترام تمام علاقه مندان دیگر، از انتشار اسپویل های داستانی خودداری کنند. بازی جدید از مجموعه A Plague Tale با نام Requiem، سه شنبه هفته آینده عرضه می شود. این بازی که دنباله مستقیمی بر بازی سال 2019 نامیده شده، احتمالا باز هم بر داستان جذاب خود متکی خواهد بود. در ادامه می توانید بیانیه این استودیو را مشاهده کنید:

ما با مهربانی از شما می خواهیم که بازی را برای همه خراب نکنید تا بتوانند از داستان کامل Requiem لذت ببرند. اگرچه مخالف بحث در مورد کلیت موضوع بازی نیستیم. زیرا از اینکه شما در مورد دنیای مجموعه A Plague Tale صحبت کنید و به تبادل نظر بپردازید، خوشحال می شویم. جامعه طرفداری برای ما بسیار عزیز است. در نتیجه می خواهیم شما هم به یکدیگر و تجربه تان احترام گذاشته و اجازه دهید همگی به بهترین نحو بازی موردعلاقه مان را تجربه کنیم.

پیش از این در مورد بازی هایی نظیر گاد آف وار و The Last Of Us شاهد انتشار اسپویل های بسیار مهمی از داستان آنان بوده ایم. اسپویل های حساسی که مسلما در تجربه بازی اثر گذار بوده اند. در نتیجه دور از انتظار نیست که استودیو سازنده برای چنین اثری که مبتنی بر داستان است، چنین خواهشی را از طرفداران آن انجام دهد.

همچنین این استودیو از کسانی که به هر صورت، به نسخه فیزیکی این بازی پیش از انتشار رسمی دست پیدا کرده اند خواست تا روز عرضه بازی صبر کنند. این استودیو در پیام جداگانه ای ضمن این درخواست ، توضیح داد که پچ روز عرضه شامل موارد مهمی است که شرایط بازی را بهبود خواهد داد.

جدیدا ضمن تأیید مدت زمان گیم پلی بازی A Plague Tale: Requiem، مهارت های کاراکتر آمیسیا در تریلرهای جداگانه ای به تصویر کشیده شده اند. این شخصیت در بازی قابلیت استفاده از کمان را خواهد داشت که ویژگی جذابی برای مخفی کاری بحساب می آید. همچنین مهارت کیمیاگری آمیسیا هم المان جدید دیگر این بازی خواهد بود.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*