سفری هیجان انگیز در تریلر سینمایی بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope


شایان ترمیمی 20 مهر 1401 مدت 4 دقیقه

چیزی تا زمان انتشار بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope باقی نمانده و نینتندو با انتشار تریلر سینمایی زمان انتشار، انتظار را سخت تر کرده است.

بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope

یوبیسافت و نینتندو، چند سال قبل بصورت مشترک، بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle را منتشر کردند که مورد توجه بازیکنان و منتقدین قرار گرفت. بازی مورد بحث که در سال 2017 منتشر شد، به قدری خوب بود که آنها می توانستند همان گیم پلی را در بازی جدید با کمی تغییر و بدون زحمت منتشر کنند. اما بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope اصلا به یک نسخه کپی برداری شده شبیه نیست و المان های جدیدی را شامل می شود.

تاکنون نمایش های زیادی از Mario + Rabbids Sparks of Hope دیده بودیم. اما با دیدن تریلر سینمایی اخیر صبرتان لبریز خواهد شد. پیشنهاد می کنم در ادامه  این تریلر جذاب را به هیچ وجه از دست ندهید:

این تریلر سینمایی ماجراجویی ماریو و همراهانش را در کهکشان ها به نمایش می گذارد. گروهی از شخصیت های متنوع در این بازی حضور دارند و می توان بخشی از سلاح ها، دشمنان، کمبو های حملات و … را شاهد بود. این بازی  در 28 مهرماه 1401 و بصورت انحصاری بر روی نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*