نمایش شخصیت های جذاب بازی Gotham Knights در تریلر سینمایی زمان انتشار


حامد کفشگیری 19 مهر 1401 مدت 2 دقیقه

بازی Gotham Knights چند روز دیگر منتشر خواهد شد.  حالا زمان نمایش تریلر زمان انتشار سینمایی و جذابی از این بازی فرا رسیده است.

بازی Gotham Knights

چیزی تا زمان انتشار بازی Gotham Knights باقی نمانده و  بازیکنان می توانند در تاریخ 29 مهر 1401 به ماجراجویی با یکی از شخصیت های نایت وینگ، بت گِرل، رِد هوود و رابین بپردازند. البته برای تجربه تمام وقایع داستانی، نیاز به تجربه چند باره Gotham Knights و با شخصیت های مختلف دارید.

در جریال مراسم گیمزکام 2022 بود که Warner Bros Games تریلر معرفی سینمایی برای Gotham Knights منتشر کرد. اما ظاهرا آن تریلر برای نمایش تمام جذابیت های داستانی این اثر کافی نبوده است. در ادامه می توانید تریلر جذاب سینمایی بازی به مناسبت زمان انتشار را تماشا کنید:

این تریلر سینمایی که خانواده خفاش ها را به تصویر کشیده، موضوع کلی بازی را به خوبی منعکس می کند. اینکه نایت‌وینگ، رد هود، بت‌گرل و رابین جایگزین‌هایی برای بتمن نیستند. بلکه آنها آینده گاتهام خواهند بود. داستان بازی Gotham Knights پس از مرگ آشکار بتمن آغاز می شود. این به خانواده خفاش ها بستگی دارد که بایستند و نظم را به شهر گاتهام برگرداند یا خیر. شخصیت های شروری مانند هارلی کوئین، کلیفیس، و مستر فریز در این بازی حضور خواهند داشت.

این بازی بر روی پی سی و پلتفرم های نسل نهمی ایکس باکس سری ایکس / اس و پلی استیشن منتشر خواهد شد. ویژگی های نسخه پی سی Gotham Knights هم بسیار جذاب به نظر می رسند.

منبع: Gamingbolt

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*