حضور “ال فانینگ” بعنوان اولین شخصیت در بازی جدید کوجیما تأیید شد


حامد کفشگیری 15 مهر 1401 ۳ دقیقه مطالعه
حضور “ال فانینگ” بعنوان اولین شخصیت در بازی جدید کوجیما تأیید شد

حضور ال فانینگ به عنوان اولین شخصیت بازی جدید هیدئو کوجیما، رسماً تأیید شد. با دنباله دث استرندیگ طرف هستیم یا یک آی پی جدید؟


در جدیدترین اخبار بازی، حضور ال فانینگ ( Elle Fanning ) بازیگر فیلم های Maleficent و  Super 8 در بازی بعدی استودیو کوجیما پروداکشنز تایید شد.

هیدئو کوجیما از ماه گذشته و در توکیو گیم شو، با تصویری تاریک از یک زن مرموز طرفداران را به وجد آورده بود. جالب اینکه زیرنویس این تصویر چنین نوشته بود: «من کی هستم؟»

اکنون به لطف یک کد QR در رویداد PAX ، شایعات تایید شده اند. کد QR که توسط لنس مک دونالد در توییتر ارسال شده, به تصویری در وب سایت کوجیما پروداکشنز هدایت می شود که در نهایت تصویر فانینگ را آشکار می کند.

حضور ال فاینینگ بازی جدید کوجیما

پس از رمزگشایی از تصویر اول، حالا نوبت به معما بعدی می رسد! ظاهرا با معرفی ال فانینگ در بازی جدید کوجیما، روند رونمایی از این اثر تازه آغاز شده است. کوجیما اکنون تصویر تاریک و مرموز زن دومی را منتشر کرده که زیر آن نوشته شده  «من کجا هستم؟»

گمانه زنی ها، احتمال حضور مارگارت کوالی را در تصویر دوم می دهند. فردی که در اولین بازی ساخته شده کوجیما پروداکشنز یعنی Death Stranding هم حضور داشت. این حدس با شایعات اوایل امسال مبنی بر ساخت اثری جدید با نام Overdose و نقش آفرینی “کوالی” نیز مطابقت دارد.

دیگر پروژه تایید شده این استودیو، بازی جدیدی ست که با همکاری ایکس باکس ساخته می شود. کوجیما در نمایش Xbox & Bethesda در ماه ژوئن به روی سن آمد تا ضمن اعلام این خبر، بگوید که در حال ساخت بازی است که در تمام عمر خود آرزویش را داشت. اثری که توسعه آن پیش از این به دلیل محدودیت های فنی امکان پذیر نبود.

منبع: VGC

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*