گیم پلی طولانی از بازی Wild Hearts منتشر شد


حامد کفشگیری 14 مهر 1401 مدت 7 دقیقه

اولین تریلر گیم پلی بازی مورد انتظار Wild Hearts منتشر شد که ثابت می کند چیزی بیش از یک کلون برای Monster Hunter به حساب می آید.

جدیدترین تریلر گیم پلی بازی Wild Hearts بسیار جذاب تر از چیزی است که تصورش را داشتیم. این بازی که با همکاری مشترک دو ناشر برجسته اروپا و آسیا، الکترونیک آرتز و Koei Tecmo توسعه می یابد، در استودیو Omega Force ساخته خواهد شد. استودیویی که  به ساخت مجموعه بازی های Dynasty Warriors مشهور است. این بازی دومین اثر ساخته شده این استودیو پس از مجموعه بازی های Toukiden به حساب می آید.

دو هفته پیش بود که بازی Wild Hearts معرفی شد. پس از آن انتشار اطلاعات بیشتر به زمان دیگری موکول شده بود و تنها ژانر بازی با  لقب “اثری عالی در ژانر شکار” آشکار شد. لقبی که بلافاصله در ذهن ها کلونی از مجموعه معروف این سبک یعنی Monster Hunter را تداعی می کرد. در ادامه می توانید تریلر جذاب هفت دقیقه ای از گیم پلی بازی Wild Hearts را مشاهده کنید:

این ویدیوی هفت دقیقه‌ای، نمایشی از رویارویی با Kingtusk را شامل می شود. یک هیولای عظیم الجثه و گراز مانند که تمام بدنش را رنگ‌های سبز و ریشه‌ها پوشانده اند. ظاهر کلی گیم پلی بازی نسبت به Monster Hunter World سخت تر و اکشن تر است. این موضوع احتمالا به تخصص استودیو Omega Force در مجموعه بازی های ساخته شده قبلی باز می گردد. هنوز هم اطلاعات بیشتری از این بازی در دسترس نیست. فقط اینکه این اثر نفس گیر در تاریخ 28 بهمن 1401 منتشر خواهد شد. دارندگان کنسول های ایکس باکس سری ایکس / اس و پلی استیشن 5، به همراه پی سی باز ها می توانند به تجربه این عنوان بپردازند.

منبع: Twinfinite

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*