علاقه استودیو Team Ninja به ساخت بازی های خطی پس از موفقیت الدن رینگ


شایان ترمیمی 11 مهر 1401 4 دقیقه مطالعه
علاقه استودیو Team Ninja به ساخت بازی های خطی پس از موفقیت الدن رینگ

استودیو Team Ninja که به ساخت بازی های الهام گرفته از دارک سولز استودیو فرام سافتور مشهور است، جدیدا اعلام کرد که همچنان به ساخت بازی های خطی ادامه خواهد داد..


در این روزهای صنعت بازی، موفقیت با قابلیت تکرار بالای بازی های جهان باز عجین شده است. اما لازم نیست هر بازی برای موفقیت به ساخت دنیای جهان باز روی بیاورد. پس از موفقیت های کم سابقه بازی Elden Ring که جدیداً لقب جایزه بهترین بازی سال ژاپن را کسب کرد؛ استودیو های زیادی در حال بررسی عوامل موفقیت آن هستند. اما ظاهرا تمام توسعه دهندگان هنوز به ساخت بازی های جهان باز متقاعد نشده اند، که استودیو تیم نینجا یکی از آنها می باشد. توسعه دهنده دو بازی مورد انتظار Wo Long: Fallen Dynasty و Rise of the Ronin عقیده دارد که هنوز هم فرصتی برای خلاقیت در بازی‌های خطی سولز لایک وجود دارد.

ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa) تهیه کننده بازی Wo Long: Fallen Dynasty که سابقه تهیه کنندگی بازی بلادبورن را هم برعهده داشته است، گفت:

تصور می کنیم که هنوز فرصت های زیادی برای خلق کارهای جدید در ساختار مبتنی بر مأموریت درون بازی ها وجود دارد. Wo Long یک نمونه درخشان از بازی های سبک سولز لایک خواهد بود.

یاماگیوا سپس کمی سیستم روحیه بازی Wo Long را تشریح کرد. وی توضیح داد که روحیه کاراکتر پس از شکست دادن دشمنان بالا می رود و پس از کشته شدن پایین خواهد آمد:

در Wo Long اغلب به بازیکنان برای مسیر پیش رو انتخاب هایی را قرار داده ایم. بطور مثال بازیکن می تواند از میان راهی با دشمنان ضعیف تر و دیگری با دشمنان بیشتر و قوی تر یکی را انتخاب کند. در راه اول، روحیه بالای بازیکن حفظ خواهد شد. اما در صورت انتخاب و موفقیت در مسیر دوم، روحیه کاراکتر قابل بازی وارد سطح بالاتری می شود. این نوع طراحی نشان می‌دهد که گرچه مسیرهای بازی خطی هستند، اما همیشه مسیرهای متنوعی برای بازیکنان وجود خواهد داشت.

ظاهرا Wo Long اولین بازی با الهامات بازی Elden Ring خواهد بود.  بدان معنی که می توان روحیه را افزایش داد، اما در صورت مرگ نیز ممکن است آن را از دست بدهید. و این موضوع عواقبی جدی در پی خواهد داشت. زیرا سطح روحیه با توانایی های جادویی شخصیت شما گره خورده است. در این عنوان، امکان انتخاب سطح دشواری گیم پلی وجود نخواهد داشت. اما بازیکنان می توانند با استفاده از همین سیستم خود را به چالش بکشند.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty  استودیو تیم نینجا ( Team Ninja ) در اوایل سال 2023 برای پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

منبع: TheGamer

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*