تاخیر دوباره بازی Skull and Bones


حامد کفشگیری 6 مهر 1401 ۲ دقیقه مطالعه
تاخیر دوباره بازی Skull and Bones

وضعیت آشفته بازی Skull and Bones باعث شد تا یوبیسافت دوباره تاریخ انتشار آن را به تعویق بیاندازد.


در جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت رسما اعلام کرد که بازی Skull and Bones با تاخیر و در ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ منتشر خواهد شد.  این در حالیست که تقریبا سه هفته پیش و در مراسم  Ubisoft Forward بود که از ۱۷ آبان به عنوان روز انتشار این بازی یاد شده بود.

یوبیسافت حین اعلام این خبر با عذرخواهی از علاقه مندان، دلیل این تاخیر را پولیش بیشتر و بالابردن هرچه بیشتر کیفیت آن عنوان کرد. البته طی ماه های آینده بتای عمومی از بازی منتشر می شود که طرفداران می توانند زودتر از موعد به تجربه آن بپردازند.

Skull and Bones یکی از عناوین موردانتظار یوبیسافت در چند سال اخیر بشمار می رود. اما تاخیر های ادامه دار داخلی و همچنین رسمی، طرفداران را نسبت به کیفیت این اثر ناامید کرده است.

ابتدا در ژانویه ۲۰۲۲ بود که طراح ارشد این بازی، استودیو ی سازنده را ترک کرد. پس از آن و در ماه آپریل، طی گزارشی اعلام شد که سیستم مبارزات بازی هنوز افتضاح به نظر می رسند. پس از آن برخی از سازندگان این اثر در مصاحبه ای با وب سایت کوتاکو اعلام کردند که از موفقیت این بازی اطمینان ندارند. حالا و با تاخیر دوباره بازی، به نظر می رسد که هنوز هم این مشکلات برطرف نشده اند.

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*