الزام به تجربه چند باره برای تجربه تمام وقایع داستان بازی Gotham Knights


شایان ترمیمی 2 مهر 1401 2 دقیقه مطالعه
الزام به تجربه چند باره برای تجربه تمام وقایع داستان بازی Gotham Knights

طبق اعلام Warner Bros Games برای تجربه تمامی صحنه های داستان، باید بازی Gotham Knights را چند بار به پایان برسانید.


وقایع داستانی Gotham Knights دارای چهار شخصیت اصلی است و به بازیکنان این امکان را می دهد تا روایت بازی را از طریق هر یک از شوالیه ها و بطور منحصر به فرد تجربه کنند.

ظاهراً این موضوع بدین معناست که هر شخصیت، تجربه کاملا متفاوتی از رویدادها خواهد داشت. بنابراین در حالی که ممکن است برخی از اتفاقات مهم داستان بازی یکسان باقی بمانند؛ برای تجربه ی کامل همه ی آنچه که داستان ارائه می دهد، باید چندین بار این بازی را به اتمام برسانید.

جف الننور (Geoff Ellenor) کارگردان و ویلسون موی (Wilson Mui) کارگردان سینمایی این اثر از شعبه مونترال استودیو WB Games ، طی مصاحبه ای هنگام صحبت در مورد داستان Gotham Knights، این موضوع را تأیید کردند.

همه اتفاقات داستانی این اثر در یک نمایش واحد نخواهد بود. به این دلیل که لحظات زیادی وجود دارد که درک یک قهرمان از آنچه اتفاق می افتد، متفاوت خواهد بود. این موضوع از دیدگاه سینمایی، بسیار چالش برانگیز است. از نظر ساختاری، صحنه ای بسیار مشابه خواهیم داشت؛ اما هر شخصیت نسخه خاص خود از وقایع آن سکانس دارد.

در مراسم گیمزکام امسال بود که تریلر سینمایی جذابی از بازی Gotham Knights منتشر شد و داستان شخصیت های مختلف این بازی را نمایش می داد. بازی Gotham Knights در تاریخ 29 مهرماه 1401 بر روی ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 5 و پی سی منتشر خواهد شد.

منبع: PSU

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*