مدت زمان گیم پلی بازی A Plague Tale: Requiem مشخص شد


حامد کفشگیری 1 مهر 1401 2 دقیقه مطالعه
مدت زمان گیم پلی بازی A Plague Tale: Requiem مشخص شد

مسئول ارشد طراحی مرحله استودیو بازیسازی Asobo در مصاحبه ای، مدت زمان گیم پلی بازی A Plague Tale: Requiem را مشخص کرد.


کوین پینسون، طراح اصلی لول دیزاین یا طراحی مرحله در استودیو آسوبو  Asobo، در جریان مصاحبه ای با مجله PLAY، عنوان کرد که مدت زمان گیم پلی بازی A Plague Tale: Requiem حدود 15 تا 18 ساعت خواهد بود.

طبق اظهارات پینسون ، هیچ فعالیتی برای بالا بردن بدون دلیل مدت زمان در این بازی نخواهد بود. موضوعی که در بازی های تک نفره داستانی بسیار رایج است.

سرعت اتفاقات در این بازی بالاست و ما از هیچ “پرکننده” برای بالا بردن مدت زمان گیم پلی استفاده نکرده ایم.  همچنین حمایت فوق العاده ای از Focus Interactive بعنوان ناشر بازی دریافت کردیم که دست ما را در داستان گویی باز می گذاشت. تیمی کوچک و متشکل از ۷۰ نفر هستیم و هدف ما در این بازی میزان ساعت مشخصی نبود.

بازی A Plague Tale: Requiem در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۱ بر روی پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و نینتندو سوویچ عرضه خواهد شد. همچنین این اثر  از روز عرضه بر روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.

چند روز قبل تریلر گیم پلی کوتاهی از بازی منتشر شد که سیستم کیمیاگری بازی را به نمایش می گذاشت. استودیو Asobo اخیراً فاش کرد که برنامه ریزی کاملی برای این دنباله تا قبل از استقبال مثبت از بازی اصلی وجود نداشت.

منبع: PSU

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*