کارگردان بازی Lies Of P به مقایسه شدن آن با بلادبورن افتخار می کند


حامد کفشگیری 29 شهریور 1401 3 دقیقه مطالعه
کارگردان بازی Lies Of P به مقایسه شدن آن با بلادبورن افتخار می کند

در حالی که تصور میشد تیم سازنده بازی Lies Of P از قیاس آن با بلادبورن ناراحت شوند، آنها نظر دیگری دارند.


دقیقا از لحظه ای که اولین نمایش از این بازی رونمایی شد، شباهت های بسیار آن به بازی Bloodborne به چشم آمد. حتی این موضوع تا جایی پیش رفته که برای معرفی این بازی، از عنوان “اثر شبیه به بلادبورن” استفاده می شود. البته ناشر بازی در آن زمان گفته بود که شباهت ها تصادفی هستند. ادعایی که معلوم شد، حقیقت ندارد.

پس از پخش تریلر این بازی در رویداد گیمزکام 2022 ، به سرعت توجهات زیادی به این بازی جلب شد. توجهاتی که یک دلیل هم داشت. این بازی خیلی شبیه به Bloodborne است. اثری تحسین شده از استودیو مشهور فرام سافتور که بعد از 8 سال همچنان در انحصار پلتفرم پلی استیشن قرار دارد. بدین ترتیب، بازیکنان ایکس باکس و پی سی می توانند اثری مشابه آن را تجربه کنند. گیم پلی طولانی جدیدا منتشر شده بازی Lies Of P کاملا تأیید کننده این موضوع است.

خوشبختانه اکنون می دانیم که با نامیدن مداوم بازی Lies Of P به “اثری شبیه به بلادبورن” ، احساسات توسعه دهندگان را جریحه دار نکرده ایم. چو جی وون (Choi Ji-Won) کارگردان بازی از استودیو Round 8، در مصاحبه‌ای اعلام کرد: از اینکه اثر وی در کنار عنوانی همانند Bloodborne قرار گرفته، «افتخار» می کند. وی در ادامه توضیح داد که خود، از طرفداران بازی بلادبورن است. بنابراین از اینکه هنر وی همراه با نام آن بازی است، افتخار می کند. قبل از این، جی وون در ماه گذشته از لحن تاریک تر داستان اصلی بازی نسبت به منبع الهامش خبر داد.

منبع: Gamesradar

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*