در پی افشا گیم پلی بازی Diablo IV، بلیزاد تاریخ انتشار نسخه بتا بازی را اعلام کرد


حامد کفشگیری 29 شهریور 1401 3 دقیقه مطالعه
در پی افشا گیم پلی بازی Diablo IV، بلیزاد تاریخ انتشار نسخه بتا بازی را اعلام کرد

در پی افشا نزدیک به یک ساعت از گیم پلی بازی Diablo IV، اکتیویژن-بلیزاد بازه زمانی آخرین و کاملترین بتای محدود و باز بازی را مشخص کرد.


تا چند وقت گذشته، اطلاعات زیادی در مورد نسخه بتای باز Diablo 4 نداشتیم. اما به تازگی بلیزارد در یک پست وبلاگی، تاریخ انتشار و آنچه را که از این بتا ها  انتظار داریم راتوضیح داد. طبق اعلام بلیزارد، اولین نسخه از بتا عمومی بازی Diablo IV در اوایل سال 2023 در دسترس قرار می گیرد. این در حالیست که طی بازه زمانی نامشخص و تا پایان امسال، بازیکنان منتخب می توانند به بتای محدود این بازی دسترسی داشته باشند. بتای محدود فقط برای بازیکنانی باز خواهد بود که اخیراً Diablo 2: Resurrected و Diablo 3 را بازی کرده اند.

جزییات بیشتر از گیم پلی بتای محدود Diablo IV

طبق اعلام بلیزاد این بتا ها به بازیکنان شانس تجربه نسخه نهایی و تکمیل شده بازی را خواهد داد. یعنی همان تجربه ای که بعد از پایان بخش داستانی این بازی خواهند داشت. لازم به ذکر است که این رویداد ها بر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. ویژگی جذاب دیگر این دو بتا، پشتیبانی کامل از کراس پلی و تجربه بین نسلی (Cross-Generation) آن است.

چه افرادی قادر به تجربه بتای محدود بازی Diablo Iv خواهند بود؟

بلیزارد تا پایان سال، شروع به ارسال دعوت‌نامه‌های بتا محدود برای بازیکنانی می‌کند که “به‌تازگی زمان قابل توجهی را صرف تجربه‌های پایانی بازی‌های Diablo 2: Resurrected و Diablo 3 کرده‌اند”. این یکی از سخت گیری های عجیب بلیزاد است. زیرا بدین ترتیب، تا زمانی که کمپین‌های آن بازی‌ها را تکمیل نکرده باشید و همچنین زمان زیادی را در فعالیت‌هایشان صرف نکرده باشید، احتمالاً برای بتای محدود انتخاب نخواهید شد. همچنین تمام افرادی که برای پیوستن به اولین نسخه بتای Diablo 4 انتخاب می‌شوند باید یک تفاهم نامه امضا کنند. تفاهم نامه ای که آنها را از بحث درباره تجربه‌شان یا اشتراک‌گذاری هر فیلم به صورت عمومی منع می کند.


مطلب مرتبط: طراح اصلی قهرمانان بازی Overwatch 2 ، بلیزارد را ترک کرد


حساسیت های بلیزارد در مورد افشای اطلاعات را کاملا می توان درک کرد. دو روز پیش بود که به میزان یک ساعت از گیم پلی این بتا لو رفت. همچنین چند روز قبل، در اتفاقی نادر میزان قابل توجهی از گیم پلی و تصاویر بازی GTA 6 لو رفتند. این اتفاق ها، حساسیت ها را به میزان زیادی بالا خواهند برد.

منبع: Gamesradar

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*