تصاویر و ویدیوهای زیادی از بازی GTA 6 لو رفته اند


حامد کفشگیری 27 شهریور 1401 3 دقیقه مطالعه
تصاویر و ویدیوهای زیادی از بازی GTA 6 لو رفته اند

در حالی که با انتشار و حتی معرفی رسمی بازی GTA 6 فاصله زیادی داریم، تعدادی از ویدیو های اولیه این بازی یک شبه لو رفته اند.


در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که افشاگری گسترده ای از فوتیج های آزمایشی و اولیه بازی بسیار مورد انتظار راک استار در حال انجام است. طبق آنچه در انجمن بازی GTA 6 مشاهده می شود، بیش از 90 ویدیو که ادعا می‌کنند کلیپ‌های اولیه و در دست اجرا از Grand Theft Auto VI هستند، یک شبه آنلاین شده‌اند. ویدیوها بسیار واقعی به نظر می رسند و جای هیچ شک و شبهه ای برای صحت این افشاگری باقی نمی گذارند.

جدیدترین آمار فروش GTA 5 و Red Dead Redemption 2

به احتمال زیاد تا معرفی رسمی و همچنین انتشار بازی، زمان زیادی باقی مانده است (مگر اینکه راک استار سنت شکنی کند). در نتیجه ویدیو های منتشر شده شامل نمونه بسیار اولیه از گیم پلی این بازی هستند. پس مسلماً نمی توان در مورد کیفیت نهایی این اثر نظری داد. شما می توانید نمونه ای از این ویدیو ها را از اینجا و همینطور اینجا مشاهده کنید.

چه اطلاعاتی از نشت اطلاعاتی GTA 6 بدست آمده است؟

در یکی از این ویدیو ها کاراکتر اصلی (که یک زن است) در یک غذاخوری، اقدام به دزدی از گاوصندوق و گروگان گیری می کند. بعد از مدتی پلیس ها سر می رسند. این شخصیت زن و همدست مرد وی، یکی از ماشین های آنها را دزدیده و به آنها گفته می شود که پلیس ها را گم کنند تا مأموریت کامل شود.

3 - افشا اطلاعاتی بازی GTA 6

هرگز اینترنت شاهد چنین نشت گسترده و دقیقی نبوده است. 90 ویدیو از یک بازی که هنوز ساخته نشده، به ناگاه و یک شبه به دست جهانیان برسند. به خصوص برای چنین عنوان بزرگ و مورد انتظاری که احتمال زیاد عواقب سنگینی برای تیم سازنده و راک استار خواهد داشت. نشت اخیر تقریباً 52 دقیقه فیلم را تشکیل می دهد.

2 - افشا اطلاعاتی بازی GTA 6

با درز اطلاعاتی اخیر مطمئن شدیم که شایعات مربوط به جریان داشتن بازی GTA 6 در شهر میامی صحت دارند. همچنین اینکه یک شخصیت قابل کنترل زن در کنار سایر شخصیت های قابل بازی وجود خواهد داشت نیز ظاهرا درست از آب درآمده است. این مورد در ویدیو مربوط به دزدی کافه – که تحت تأثیر دزدان بانک بانی و کلاید می باشد – کاملا گویاست. کاربران اینترنت همچنان در حال بررسی فیلم‌ها هستند، بنابراین ممکن است جزئیات کلیدی بیشتری در ساعات و روزهای آینده مشخص شوند.

1- افشا اطلاعاتی بازی GTA 6

منبع: Push Square

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*