گمانه زنی طرفداران زلدا در مورد بازی Tears Of The Kingdom شروع شده است


حامد کفشگیری 24 شهریور 1401 4 دقیقه مطالعه
گمانه زنی طرفداران زلدا در مورد بازی Tears Of The Kingdom شروع شده است

در حالی که هنوز زمان زیادی از معرفی سپری نشده، اما طرفداران زلدا نظرات جالبی در مورد بازی Tears Of The Kingdom به اشتراک گذاشته اند.


دو روز قبل، نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct از نسخه بعدی مجموعه بازی های زلدا با نام The Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom رونمایی کرد. عنوانی که دنباله مستقیم نسخه Breath Of The Wild محسوب می شود که در سال 2017 عرضه شد. حال طرفداران با علم به این موضوع شروع به گمانه زنی در مورد بازی و داستان آن کرده اند.

نام پر رمز و راز بازی جدید زلدا

در ابتدا نام این بازی، بحث های مختلفی براه انداخته است. سال گذشته، نینتندو اعلام کرد که نمی تواند نام کامل دنباله را فاش کند، زیرا می ترسد بخش زیادی از بازی را از دست بدهد. در آن زمان “بیل ترینن Bill Trinen” از نینتندو گفته بود که افشا نام کامل بازی، به طرفداران پر و پا قرص زلدا نکات کوچکی در مورد اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد، ارائه می دهد. در نتیجه از آن زمان تاکنون، بازی با اسم رمز دنباله Breath Of The Wild شناخته می شد. اما جالب اینجاست که طرفداران زلدا  هنوز نمی‌دانند Tears of the Kingdomچه معنایی دارد. در تریلر جدید دیدیم که “لینک LINK” به میان ابرها می پرد و سپس بر پشت پرنده ای فرود می آید.

بیشتر طرفداران به شوخی اعتقاد دارند شاید به اندازه کافی باهوش نیستند که نتوانسته اند متوجه اشارات مندرج در نام این اثر شوند.. بعضی از آنها پا از این فراتر گذاشته و حدس می زنند که نام کامل بازی این نخواهد بود. در واقع آنها تصور می کنند که در زمان انتشار بازی متوجه نام واقعی این اثر می شویم. در هر صورت، واقعاً نمی‌توانیم بگوییم که منظور اصلی نینتندو از انتخاب این نام چیست، اما خنده‌دار است که فکر کنیم نگرانی‌های نینتندو واقعاً بی دلیل بوده است.

گمانه زنی های طرفداران زلدا

آیا شاهد ادغام جهان های سری بازی The Legend of Zelda خواهیم بود؟

یکی دیگر از بحث های مطرح شده به ارتباط احتمالی بازی Tears of the Kingdom به عنوان Twilight Princess اشاره دارد. همزمان با انتشار تریلر رونمایی از بازی، یک تصویر هنری بسیار زیبا هم از آن منتشر شد که با دقت به “لینک” در آن تصویر، به نظر می رسد که وی یک مورد از دنیای Twilight Princess را  به همراه دارد.(تصویر بالا) در این تصویر، لینک را می توان دید که یک Vessel of Light  بر روی کمربند خود حمل می کند. این آیتم همراه با ذکر کلمه “اشک Tears” که در عنوان بازی به چشم می خورد، بحث ارتباط این دو بازی را بین طرفداران زلدا داغ تر می کند.

اگر نمی دانید که Vessel of Light چیست، باید بگوییم که آیتمی در بازی The Legend of Zelda: Twilight Princess محصول سال 2006 است و برای ذخیره و سپس احیای Tears of Light استفاده می شود. این آیتم همچنین در Legend of Zelda: Spirit Tracks هم وجود دارد. آیتمی خاص که ظاهرا در Tears of the Kingdom هم وجود خواهد داشت. البته این موضوع هم می تواند تصادفی باشد و هنوز اطلاعات بیشتری در دسترس قرار ندارند.

هایرول یا زونای؟ ماجراجویی لینک در کجا اتفاق می افتد؟

یکی از تئوری‌های دیگر طرفداران زلدا این است که The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom این بار در سرزمین “هایرول Hyrule” اتفاق نمی‌افتد. در عوض داستان این بازی در “زونای Zonai” اتفاق خواهد افتاد. طرفداران تیزبین با استناد به تغییراتی را که در قلعه هایرول و کوه مرگ مشاهده کرده‌اند، به این تئوری جالب دامن زده اند.

در پایان باید گفت که این بحث ها و تئوری ها از لذت های انتظار برای انتشار بازی هاست. شاید بعضی از این گمانه زنی ها در پایان درست از آب دربیایند. شاید هم تلاشی بیهوده برای فهم داستان بازی باشند. مگر چیزی لذت بخش تر از این بحث و گفت و گوها در دنیای بازی وجود دارد؟

منبع: GamesRadar

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*