تیزری از بازی جدید امی هنیگ کارگردان سابق مجموعه Uncharted رونمایی شد


حامد کفشگیری 19 شهریور 1401 2 دقیقه مطالعه
تیزری از بازی جدید امی هنیگ کارگردان سابق مجموعه Uncharted رونمایی شد

امی هنیگ کارگردان سایق مجموعه بازی های Uncharted به سراغ کمیک های مارول رفته و بازی با شخصیت های Black Panther و Captain America خواهد ساخت.

 

نمایشگاه Disney and Marvel Games در حال برگزاریست و در این رویداد استودیو Skydance New Media از بازی جدیدی در دنیای کمیک های مارول رونمایی کرد. این بازی که هنوز نام آن مشخص نیست  شامل 4 پروتاگونیست یا شخصیت اصلی خواهد بود. پلنگ سیاه یا Black Panter، کاپیتان آمریکا Captain America ، یک سرباز و یک جاسوس شخصیت های این بازی به ظاهر جذاب را تشکیل می دهند.

در ابتدا پیشنهاد می کنیم که تریلر این بازی را از دست ندهید:

تریلر بازی جدید امی هنیگ در دنیای مارول

همانطور که در این تیزر تریلر قابل مشاهده است، وقایع داستانی این بازی در دنیای جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. ظاهرا شخصیت های بازی قرار است در برابر نیروهای شیطانی Hydra مبارزه کنند.

اگر در مورد استودیو Skydance New Media اطلاعی ندارید، باید بگوییم این استودیو به تازگی و به رهبری امی هنیگ (Amy Hennig) تأسیس شده است. امی هنیگ کارگردان مشهور مجموعه بازی های آنچارتد می باشد که حالا در این استودیو تازه تأسیس به دنبال تکرار موفقیت های گذشته است. این بازی جدید در سبک اکشن ماجراجویی (همانند مجموعه آنچارتد Uncharted) خواهد بود. دو شخصیت غیر مشهور دیگر این بازی هم منتشر شده که به نظر جالب می رسند. یکی از این قهرمانان گابریل جونز نام دارد. یک سرباز آمریکایی و کماندو که در این گروه مبارز قرار می گیرد. فرد دیگر، نانالی است. رهبر شبکه نوپای جاسوسی واکاندان. این چهار قهرمان در تیزر تریلر بازی Black Panther و Captain America که به نظر می‌رسد در پاریس و (احتمالا) در واکاندا اتفاق می‌افتد، نمایش داده شدند.

امی هنیگ - کارگردان مشهور دنیای بازی ها

به نظر می رسد منبع الهام بازی جدید امی هنیگ یک مجموعه کمیک محدود از سال 2010 به نام Black Panther/Captain America: Flags of Our Fathers باشد. استیو راجرز (معروف به کاپیتان آمریکا) در آن مجموعه چهار شماره‌ای – که وقایع آن در دهه 1940 اتفاق می‌افتد – با پلنگ سیاه و نیک فیوری و کماندوهای او برای مقابله با دشمنان متحد شدند.

پیش از این کاپیتان امریکا و بلک پنتر در بازی Marvel’s Avengers استودیو کریستال داینامیکس حضور داشتند. استودیویی که قبلا زیر مجموعه اسکوئر اینکس بود و به تازگی فروخته شد.

امی هنیگ در سال 2019 و با تأسیس استودیو Skydance New Media به آن ملحق شد. قبل از آن ، وی بر روی بازی جنگ ستارگان استودیو Visceral Games کار می کرد که این پروژه ناتمام ماند. وی استودیو جدید را با همکاری جولیان بیک، یکی از کهنه‌کاران الکترونیک آرتز تأسیس کرده است. این استودیو همچنین در حال توسعه یک بازی جنگ ستارگان بدون عنوان است.

 

منبع: Polygon

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*