سازندگان سریال Horizon Zero Dawn شبکه نتفلیکس مشخص شدند


حامد کفشگیری 12 شهریور 1401 دقیقه مطالعه
سازندگان سریال Horizon Zero Dawn شبکه نتفلیکس مشخص شدند

اطلاعات جدیدی از سریال Horizon Zero Dawn مشخص شده که ظاهرا این مجموعه تلویزیونی شورانر های اصلی خود را شناخته است.


اوایل تابستان امسال بود که مشخص شد سونی قصد دارد سریالی با اقتباس از فرنچایز علمی تخیلی Horizon بسازد.این اقتباس که از شبکه تلویزیونی نتفلیکس پخش خواهد شد، داستان بازی نخست این مجموعه یعنی Horizon Zero Dawn را پوشش خواهد داد. نبرد انسان‌های پسا آخرالزمانی با حیوانات رباتیک عظیم الجثه، چیزی است که سونی مشتاق به تصویر کشیدن آن از قاب تلویزیون است. البته در آن زمان سازندگان یا شورانر های اصلی سریال مشخص نشده بودند که به تازگی این اتفاق افتاده است.

در جدیدترین اخبار اقتباس های تلویزیونی از بازی ها و بر اساس گزارشی، “استیو بلکمن Steve Blackman” و “میشل لوورتا Michelle Lovretta” وظیفه اصلی ساخت این سریال را بر عهده خواهند داشت. اگر با این دو شخصیت نا آشنا هستید، باید سری به سریال های دهه 2010 شبکه SyFy بزنید. سریال های Lost Girl (2010-2015) و Killjoys (2015-2019)  ساخته این دو شخصیت هستند.

بلکمن در حال حاضر شورانر The Umbrella Academy, نتفلیکس است که اخیراً اعلام شد در فصل چهارم به پایان می رسد. وی در سریال های Horizon و Orbital نتفلیکس به عنوان خالق و نویسنده فعالیت خواهد کرد. وی در بیانیه خطاب به این پروژه ها نوشت:

«Horizon Zero Dawn و Orbital پروژه‌های برجسته و سطح بالایی هستند که بر پایه شخصیت‌های محبوب ساخته خواهند شد. شخصیت هایی که طرفداران با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و احساس نزدیکی می کنند. گوریلا گیمز دنیایی فوق‌العاده سرسبز و زنده از انسان و ماشین ها ایجاد کرده است. دنیایی که خود را در سراشیبی نابودی می بیند.»

همچنین وی تایید کرد که صداپیشه Aloy شخصیت اصلی بازی یعنی Ashly Burch هم در این سریال نقش آفرینی خواهد کرد. اتفاقی که احتمالا بر لایو اکشن بودن سریال دلالت دارد. احتمالا در این مجموعه شاهد استفاده از «جدیدترین فناوری‌ها» برای جان بخشیدن به جانوران مکانیکی سریال هستیم.

اشلی برچ در سریال Horizon Zero Dawn

اشلی برچ در سریال Horizon Zero Dawn


مقاله مرتبط: اولین تیزر سریال The Last Of Us – پدرو پاسکال در نقش جوئل


بازی اصلی Horizon Zero Dawn در سال 2017 با اعتماد سونی به استودیو گوریلا گیمز متولد شد. این بازی علیرغم همزمانی عرضه با بهترین بازی سال 2017 یعنی Zelda: Breath Of The Wild توانست فروش فوق العاده ای را تجربه کرده و به یکی از فرنچایز های اصلی سونی در آینده تبدیل شود. همچنین نسخه دوم این بازی تحت عنوان Horizon Forbidden West اوایل سال میلادی 2022 منتشر شد که این نسخه هم تا بدینجا فروشی فراتر از حد تصور را تجربه می کند. نتفلیکس به جز سریال رزیدنت اویل که بعد از یک فصل به طور کامل کنسل شد، سابقه خوبی در اقتباس سریالی از بازی های ویدیویی دارد. موضوعی که با توجه به ژانر علمی تخیلی پرطرفدار این بازی، انتظار برای منتشر شدن آن را سخت می کند.

سونی به شدت به دنبال افزایش مخاطبین فرنچایز های انحصاری پلی استیشن است. اتفاقی که با ساخت و پخش فیلم سینمایی آنچارتد شروع شد و با سریال The Last Of Us ادامه پیدا کرده است. به گفته سونی در آینده فرنچایز های بیشتر از پلی استیشن به قاب هنر هفتم خواهند پیوست. اتفاقی که طبق اعلام سونی برای فرنچایز های God Of War و Gran Turismo هم خواهد افتاد. همچنین چند وقت پیش مشخص شد که احتمالا شاهد ساخت فیلمی بر اساس بازی Days Gone خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید این اقتباس های سینمایی و تلویزیونی چه عملکردی خواهند داشت.

 

منبع: Kotaku

برچسب‌ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rating*